Mmg superb la hahaha cube la amik operator yg pandai ni amik yg bodoh xreti pikir. Liz ada 2 booking no date dan masa yg sama nk tuk sebab diaorg retime.1st call kasi booking no A dlu sbb B xkompom nk tuka. Semua berjalan lancar boleh tukar xda hal then ptg br B kompom call utk tuka suddenly dia ckp xboleh apasal td boleh mati2 dia ckp xleh. Telah mengeluarkan perkataan xpatut pada dia then after 1hr call blk boleh je senang je. Nmpk sgt kebodohan operator sebelumnye. Tlg la line da la mahal rm1.95 per minit. Harga tiket 25 jd 50 dah haihh sabar je la apa nk wat...
apa yg dia kompius...
dd book kul 12.05pm diaorg retime 2.00pm (ikut email) tp terbaru ialah 1.40pm
so dia ckp different 10 minutes takleh tuka.. aik masalah bukan nye dd book sewaktu kul 2.. dd book masa kul 12pm... haih terus letak then call blk ok je org tu settle kan.. geram betul la dgn operator tu