Wednesday, February 23, 2011

The Windmill Station

Pernah dengar restoran The Windmill Station? Hari ini dinner makan bersama Ms Chen. Tempatnya berdekatan Bukit Beruang, tempat yang sangat selesa dan cantik. Tiba di sana lebih kurang pukul 8 malam.



Sebabkan saya sampai dahulu sebelom Ms Chen, saya order air buah, " Apple + orange juice" gelas besar. atau disana dikenali gelas Giant. Untuk Ms Chen saya order kan Tembikai Giant. Kami berdua mmg kuat makan dan kuat minum.


Sambil-sambil menunggu Ms Chen saya snap sedikit gamba dalam Windmill.


harga makanan pun tidak lah terlalu mahal. harga standard. mampu milik Tempat makan ni pon dekat sgt dgn MMU. kadang2 ramai student di sini.



Kemudian setelah tiba Ms Chen, kami order makanan yang sama, "double Chicken Chop". Double... di ulangi double. 


saya pulang dengan kenyang sekali. Terima kasih kepada Ms Chen yang sudi menemai dinner saya. 
Double chicken chop ini, mmg kegemaran saya sekian lama. Tiap kali datang mesti order ini.







2 comments:

  1. Menarik ni dee..

    Aku kalau tiap kalai nak makan kat melaka..sure blank.. x de idea..hehhe

    ReplyDelete
  2. Lissa next time ajak dd.. byk gile tempat mkn kt melaka ni hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...