Sunday, October 14, 2012

Saturday my fun day... !!

What a day.... full day... pg td bgn sgt awal okeh.... so ajak my mum tuk sarapan kat Mee Bodo, tetibe teringin.... tp mandi manda kul 930 pg br gerak... kul 10.15pg still buka and ramai org kitaorg kene tunggu dlm 5 minit gk la... huhu... So terubat kerinduan kt Mee Bodo ni... (Refer post klik sini pasal mee bodo MEE BODO

Lepas makan g dataran jp... saje cuci-cuci mata... ponat jln dataran singgah Mahkota Parade... ni la pompuan jln je keje huhu... lepas tu lepak starbucks... untung jugak ada kad starbucks ni... air free kek pon free... just paid RM 12 for my drink, hot choc.. lain2 free nyah... pelik nape kek free...

me : dik nape ada kek free lak
dak : tak sure la kak... bulan ni bday akak ke?
me : aah bday akak..
dak : klu bday dpt la kek free kak

So ooo... da duduk tetibe terpikir... apahal lak bday ak bulan 10 ni, bukan ak lahir bulan 5 ke... hahaha... so terbukti la.. kadang-kadang otak ni jammed dan mls nk pikir hahaha...


So kat starbucks nimsignature hot chocolate dia best.... and red valvet dia so-so jer best lg kat coffee beans huhu.... lepas lepaking minum, jalan lagi seround dlm MP huhu... so budget nk blk tp singgah Jusco AEON Bandaraya lak... berriund2 jln... and tungu Cik Anis... here we go our favourite activity, MAKAN... and our temporary favourite place.. Asian Row Six...click here for previous post.

So i order for my mum pad thai, anis nasi ketuk ayam rendang and me.. vietnamese noodle soup (if I'm not mistaken). Sedap gk and my mum kurang suka itu pad thai so kesudahannye... my noodle soup di kebasnyer...


see look yummy rite? owh that taugeh tak tersentuh atau di sentuh langsung except for those sambal and limau jer... Ok my mum ckp anis sweet and baik hati soo....... hahaha point lepas ni ckp mana-mana g ngn anis...hehehe

So selepas menghantar my mum pulang and berehat sekejap... kul 6 kua lik, jalan-jalan kt Dataran lagi? ngn Cik Anis la.. huhu and dpt sambar ni tuk hadiah si dia.. suka nyer... huhu... sok nk cr kotak comel lak... hehehe i luv it...






Compartment dia pon ok comel... seswai ke tk org tua ni? hahaha confused jap...

malam lak, jumpe dak dak tempat kerja.. farewell tuk Cik Sarah.. TQ for everything, tuk ilmu-ilmu yg di turunkan... so wish you all the best for ur future... so mlm tu kitaorg lepaking at Pak Putra Nan Click Sini tuk Roti Nan Pak Putra. This time as usual klu kt sini order roti nan la, so i order Naan Cheese Garlic and Tandoori Chicken with Mango Lassi. argh heaven ok...


Mango Lassi


Chicken butter : nice but just so-so


Chicken Hyderabad (klu xslh eja la..) spicy and nice... rempah terasa...


Garlic Naan Cheese... slurrrrppp yummy.. Actually xbape suke makan kuah dal.. roti canai pon makan ngn kari.. ini kan naan, nasib baik ada solution len tandoori chicken or yg mcm kt atas tu so sgt sedap huhu... 1 ni kongsi ngn cik anis... hebat kan... huhu diet2


Tandoori Chicken.. slurrrp superyummeh....

Now I'm at home.. ready to sleep!

Here A little memory with Cik Sarah yg telah meninggalkan kami..


I really enjoying my day and i feel cite today hahaha... and I'm thanks god for the such a lovely day of my lifetime spend with my mum and a good friend of mine... Alhamdulillah...


p/s : perasan sgt comel ari ni!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...